Yazılarım

Marketing ya da Farketing

14.10.2014 00:27
Son dönemde, Türk iş adamları-markaları 'satış odaklı olmak' konusunda eleştirilere maruz kalıyor. Tarım toplumu veya takas ekonomilerinde yaşıyorsanız 'satış odaklı olmak' elbette yersiz. Ancak ticarette sınırların, sınırlamaların kalktığı, rekebetin uluslararası düzeyde olduğu, dünyanın küçük...

HAYATINIZI KOLAYLAŞTIRACAK 5 UYGULAMA

18.02.2014 10:19
  İçinde bulunduğumuz bilişim çağında Akıllı(smart) telefonların hayatımıza getirdiği kolaylıklar yadsınamaz. Kolay erişimin  yanında sistemli ve düzenli çalışma için bu uygulamalar oldukça faydalı. Her uygulama herkes için  aynı faydayı yaratmasa da bazı uygulamalar belirli zümreler...

GARAJ LOBİSİ ve GİRİŞİMCİLİK

12.02.2014 11:19
GARAJ LOBİSİ Gürkan ULUSOY   Üretim faktörlerini bir araya getirerek, istek ve ihtiyaçları karşılamak amacıyla mal ve hizmet üreten; kârı ve riski üzerine alarak kendi adına ve kendi hesabına faaliyette bulunan kişilere girişimci/müteşebbis; bu prosesteki faaliyetlerin bütününe ise...

VİRAL PAZARLAMA

10.02.2014 12:38
  VİRAL PAZARLAMA VIRAL MARKETING Gürkan ULUSOY   Viral Pazarlama ; son dönemde adını sıkça duyduğumuz, farkında olmadan uyguladığımız ve uygulattığımız, maliyeti küçük etkisi büyük, modern pazarlama literatürünün parıldayan üyesi.   17. yy.’da Avrupa’da yaşanan teknolojik ...

TEKNOLOJİNİN GURBETİ : TÜRKİYE

16.01.2014 13:02
TEKNOLOJİNİN GURBETİ : TÜRKİYE Gürkan ULUSOY Bilgi Toplumu ve Bilgi Ekonomisi Üzerine;             Aslında çok yeni bir kavram olmayan bilgi toplumu, bilgi ekonomisinin bir sonucudur ve çağımızın moda kavramlarındandır. İçinde bulunduğumuz...